va vad det där bra för?! var en av mina repliker..

efter en låång dag på bondgården kom jag hem med sår på högra knät, högra armbågen och högra axeln, undra varför?!
för madelene björklund tog en tvär sväng med cykeln precis framför mig, jag kör in i hennes bakdäck, mitt framdäck viker sig, jag skriker och inser vad som ska hända och kaboooom så flyger jag av cykeln mitt på vägen. skriker och gormar åt madde vilken idiot hon va medans jag snabbt är uppe på cykeln igen, ingen bil i mitt syne så jag plockar upp kassen med matlådan i, resten av cykelresan hem bestod av skrattande åt mitt gormande på madde och fysatan vad vi hade det kul!
the end, felicia näsbom.


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0