nu ska jag duscha, det tycker jag att du också behöver!

hallojj, gårdagen rockade!
klockan tolv åkte jag me mamma, pappa och linda till sala för att shoppa och umgås med släkten från schweiz.
det blev fiskande, kortspelande och så hann vi med att ramla ut ur båten, vi och båten blev dock dyngsura men kul vare!
helgen var kanonbra, lövsta med vänner+familj, tjejmiddag med underbara personer och jocke, kan det bli bättre?
ikväll ska jag hem till mormor och morfar för att käka kräftor med trevligt sällskap, sen kommer jocke, på fredag åker jag antagligen till stugan där jag ska spendera hela helgen. för på lördagen ska torbjörn och pär spela på en spelmansstämma i sala som vi ska kolla på och sen på söndagen ska hela näsbomssläkten fira mormors födelsedag, trevligt att träffa allihopa!
på måndagsmorgonen åker jag upp till rättvik och spenderar hela min vecka där med cilla och några till från familjen karlsson, snygga bilar och underbaracilla i en hel vecka, finally! :D

the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

Iallafall på en :)

2010-07-29 @ 19:17:58
URL: http://ceciliacharlie.devote.se

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0