just nu njuter jag av livet riktigt hårt!

sitter ute och chilläter cirre med vickan och erik, ytterst trevligt!
gårdagen var kanon, först arbetade jag och madde sista dagen på jobbet då vi fick reda på att vi skulle få 60kronor i timmen och vi blev mycket förvånade och glada! slutade halv fyra, då jag kom hem, duschade, böt om och pappa körde mig till cilla. cirkus fem i fem satt jag, cilla, rosie och challe oss i en ptc riktad mot thomas och maria där vi skulle äta en riktigt god middag. klockan blev sju när cilla satt sig bakom ratten i ptc;n och jag i framsätet, sedan tuffade vi sakta och säkert hem mot cilla helt själva! (avgudar cilla som kan köra bil!!) vid åtta kom pappa, mamma och linda till postboda och hämtade upp oss, då stod bilen riktad mot vendel där vi hämtade upp vickan och sedan riktades bilen mot lövsta där claes min farbror skulle ha en spelning, mycket bra gjort classsse!
ikväll ska jag ha en tjejkväll med cilla, vickan och syrran. vi kommer ha det götta med en massa godis, chips, läsk och sjukt god mat som vi ska tillaga själva!
hoppas ni har det trevlarns ikväll, för det ska vi ha!

en jefla cool brud som kör en peter cruiser!

ojjojooj, här gick det snabbt!

två tuffa brudar bahh!

en stencool brud bahh!

*nej vadå, jag är inte bilnd!*
the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0