kobajs är inte som vanligt bajs..

jobbet går fin fint, lata dagar denna vecka. vi har bara plockat flyghavre och tagit hand om behandlingsboxarna och kalvarna, hoppas dagarna framför oss ser likadana ut!
helgen var kanonbra, jocke var här och vi kollade på film like always.
just idag är det bara elva dagar tills jag blir sexton och alla i hela världen får se upp på vägarna, längtar tills jag sitter bakom ratten och känner den dära glädjen som man kan få när man gör något man aldrig gjort förr!
 



så här såg vi ut förra veckan, när vi hade tvättat i ¨boxarna¨.
the end, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: malle

mysiga bilder kusin, mycket....



JAG & SARA LÄNGTAR MYCKET efter dagarna i stugan & farmors födelsedag!!!!!!

16folk och fina kusiner. u.n.d.e.r.b.a.r.t.



ses då!!:)

2010-07-21 @ 17:23:22
Postat av: karl

Grattis i förskott baby ! :)

2010-07-23 @ 00:27:13
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0