öppet fönster när man åker hemifrån, är det så smart?

plocka flyghavre är inte så kul efter tre dagar, men måla är alltid lika kul när man får färg över hela händerna och kläderna!
när jag kom hem från bondgården var jag utlåst, linda var på jobbet, erik hos dennis, mamma och pappa var någonstans mellan karlholm och tierp på en roadtrip. ingen av dom jeflarna hade lämnat en nyckel ute så jag tog tag i en stege, ställde den mot ett av mina öppna fönster och klättrade in. kanske inte så bra att åka hemifrån med nästan alla fönster öppna på övervåningen och en stegel som räcker upp till fönstrerna?!
nu ska jag ta och ringa cilla, ska planera lite om lördag för då ska det bli grillning i degerbo!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: lnasbom

hoppas fan ja e bjuden på lördag annars blir det pisk

2010-07-21 @ 20:22:50
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0