en ny dag är inte sig lik en annan!

inte trodde jag att jag skulle få se en kalv ploppa ut ur en kossa i morse när jag vaknade och det var inte en fin syn ska jag säga dig.
annars har det inte hänt något nytt på jobbet idagen, men kan du tänka dig att jag blir utlåst idag igen? jajamen, det blev jag.
mamma och pappa skulle åka in till uppsala och bad syrran lägga ut en nyckel till mig, hon har antagligen gömt den jävligt bra elr så glömde hon det för jag hittade dock ingen nyckel, så jag försökte få tag på henne men hon jobbar så hon har säkert mobilen avstängd. men då ringde jag erik och hörde ifall han kunde komma med en nyckel eftersom han var hos dennis och fem minuter senare kom dennis med nyckeln och jag var inne i huset.  
igår åkte jag hem till cilla vid sju, där vi spelade kort, bakade paj och åt paj medans vi spelade kort, mycket trevligt.
men nu ska jag ta och göra middag till mig själv, köttbullar och makaroner. :)

the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: karl kool

är det han ? :D

2010-07-23 @ 00:43:29
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: malin

huj!



ghjkdol. vet ej vad jag ska skriva, men vi ses ju snart! fin bild iallafall.



kram

2010-07-23 @ 21:40:51

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0