blixtrar och dunder, magiska under?

varför har jag inte laddat upp bilderna?!
joo, nu är det så att jag har vart på sjön med ninni heeela veckan och haft det så sjukt underbart, sen har oskan kraschat vårt internet så det är bara den stora datorn som fungerar och då kan jag inte ladda upp några bilder eftersom bilderna är på min dator..
malin är ivfl här nu, idag ska vi dra in till stan, imorrn ska vi på tjejmiddag hos cilla, torsdag är inget bestämt och fredag far hon hem.
det tar nog ett tag innan bilderna kommer upp, sorry.
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: mjo

hur kkul?'

jag är ful!

jag sitter just u vifd din stora dator oh knappar på tgentera. oj, svåårt av skriva. hoppas det är läsbart.....

kraen

2010-07-07 @ 12:50:25

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0