figgstardastabber

jo, nu sitter ja här ensam vid brors dator pågrund av att datorn där uppe inte fungerar.
pappa är i tierp, erik i söderfors, linda i uppsala & mamma är påväg hem från jobbet.
tyskaprovet gick väl som d gick, skrev på allt förutom en fråga tror ja. men ja chansade på mer än femtio procent, så ja sitter inte säkert.. hoppas på G.
die oder is das grensfluss zwischer deutschland und polischer?, var d enda som snurrade runt i skallen på mig igår.. somnade när ja lästa på gjorde ja me, typiskt mig?!

idag är d en ny dag & en tabbe har ja redan hunnit me.
vi hade innebandy på idrotten sista timmen, så ja tog me mig min klubba. när ja kommit förbi station så kom ja på att ja glömt klubban på skolan & börjar ringa runt folk som möjligen kunde vara kvar på skolan & ta me den till idrotten. men ingen svarade, inte äns cilla som alltid svarar.. jo, d här verkar ju bra!
ja bestämde mig för att ringa karl(han skulle till syon så han skulle inte på idrotten), ja frågade om han kunde ta me klubban till sin mormor(han skulle dit efter syon) & d kunde han.
efter idrotten traskade ja ner till gun´s för att köpa en näsplopp för min tappade ja bort i natt, fråga mig inte hur. ja ringde karl & han kom ner till gun´s & sedan gick vi hem till hans mormor för att prata & vänta på fyra-bussen. tog den bussen för den går till degerbo & ja är lat.

ikväll händer inget speciellt för mig, kanske tvingas kolla på let´s dance me mor min, ja fårla se.
pusshejs, felicia figgstar näsbom.

Kommentarer
Postat av: mal

hejhej, jag hoppas verkligen att du kommer ihåg mej på söndag! och har du fått mitt brev än? kram

2010-01-29 @ 19:30:08
URL: http://momenttoarise.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0