CILLAHARDBRA

japps, nu är bilderna inlagda.
nu ska ja nog gå ner & ta mig en nattmacka & thé, sedan går ja nog in till mitt rum för att sova.
idag har cilla ringt mig(d gjorde hon i lördags oxå) & hon har d super bra & ja är avensjuk på henne, plus att ja saknar kvinnan! hah, hon skickade ett par snygga bilder på henne & challe som är sjuuukt stheeekiga!
igår gick ja hem till madde efter ja hade vart till stan & vi kollade på buffy(ovanligt) & fikade. ja gikk hem i kylan & när ja kom in i värmen gick ja upp till mamma & pappas rum för att kolla på tv med min kära mor. :)

pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

Ja vi har det toppen (Y) Dock sa brende jag mig idag och det var inte so skont... jag saknar dig me!! suuper mycket. Ha det best hemma i kylan Kramar po dig! <3

2010-01-11 @ 20:08:01
URL: http://Ceciliacharlie.devote.se

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0