malinsweetfemton

nu är cillas bilduppgitf klar & allt är utskrivet tills imorrn, min slöjduppgift, min bilduppgift & cillas bilduppgift, finely! sån jädrans lust att bara lägga mig & sova nu, men ja måste duscha & plugga innan. ååååh, ja orkar inte me allt just nu, tur att det är lov snart!
har ringt & gratulerat bästamalin idag och hon svarade inte kanske pågrund av att hon sitter på flyget? aja, den lilla plutten blir hela femton vårar!
sooo congratulations to malin! :D




ni fick lite sommarbilder på köpet, eftersom ja ska till fjällen på lördag & självklart hänger Nisse på, så d blir mycket vinterbilder efter nästa vecka. ja kommer nog låna cillas dator & blogga nån gång där, men förvänta dig inte fler än ett. (:
pusshejs, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

FYLLER HON I FEBRUARI BLIR HON INTE 15 VÅRAR, HON BLIR 15 HÖSTAR. HON HAR NÄMLIGEN INTE UPPLEVT SIN 15E VÅR ÄN :)

2010-02-18 @ 09:37:54
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0