nissemindator

idag när ja satt på bussen påväg hem så ringde pappa & sa att datorn hade kommit till ica tallen & han skulle hämta den när han kom hem från jobbet. ja blev så jeedrans glad!
så nu sitter ja här vid min, min egna dator!
det är en kille, ser d på den. erik kom med förslag att den ska heta nisse & d tror ja han ska göra. (y)

ikväll har ja åkt skidor med syrran & lissan, ruggit kul men jobbig. efter skidåkningen drog linda hem till vickan & ja, lissan & erik kollade först på fjorton suger & sen fucking åmål. resten av kvällen har ja startat datorn & käkat middag.

nu lär ja gå & lägga mig, ska hänga me cilla till käftis vid tio & sen ska ja kanske dra vidare till tierp för att kolla in komuncupen & efter d ska ja hejja på madde, johanna & cilla när dom ska sjunga på möbeln vid åtta. galet kul!
pusshejs, felicia figgstar näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0