jeah!

nyss beställde far & ja datorn, har funderat ett tag på att köpa en dator & idag gjorde jag/pappa det. pappa betalade nu, men ja ska betala femhundra kronor i månaden(så mycket den kostar), så nu får ja leva på trehundra i månaden, men d är den värd!
har funderat på vad ja saka döpa den till, ja har ett tvång att döpa mina ¨speciella¨ saker, elgitarren heter pärlan, förstärkaren heter lisa, pappas gitarr(som ja uppfattar som min) heter yamaha(pågrund av att märket är yamaha) & min svarta gitarr heter bert.
såå, vad ska denna heta, några förslag?

kanske blir ett sånt där ögonblick första gången ja ser den & vet precis vad den ska heta, som med elgitarren. (y)


blev ungefär en sådan som cilla & madde har, men inte riktigt.(elr d kanske är en sån?)
HP compaq 615, ja älskar dig redan!

pusshejs, felicia figgstar näsbom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den borde heta Linda

2010-02-04 @ 14:17:27
Postat av: CeciliaCharlie

Den borde heta charlie, charlie karlsson :)

2010-02-04 @ 20:44:20
URL: http://ceciliacharlie.devote.se

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0