fysikplugg

igår när ja kom till tierp hjälpte ja mormor med maten, dukade & gjorde i ordning innan malin, tobbe & mia kom.
när dom kom åt vi & maten var helt underbar, som den alltid är!
efter middagen & efterrätten vart d kortspelning, som alltid. plump, ingen aning vem som vann faktiskt. men ja & mia hade minst plumpar, så kanske nån av oss?
slaggade där i natt & malin är för underbar!
frukosten imorse blev rejäl, gröt & tre mackor. gütta & mätt hela dagen! (y)
skolan var helt okej, fast eftersom ja sov hos mormor inatt så hade ja inte me mig innebandykläder elr klubba, ingen bandy för mig i dag heller.. fast ja måste ändå plugga på fysikprovet som vi har på onsdag & ja har inte pluggat ett piss, som vanligt när d gäller mig?!

maddes tabbe idag var klockren!
hon skulle gå ner för trappan(ute), men gled bakåt & höll på att ramla, hon tog tag i räcket & ramlade inte helt. ist halkade hon framåt & ramlade pladask på magen, fick händerna fulla me snö & blev vit & blöt, roligt var d!

nej, nu måste ja gå & öva på fysikprovet!
pusshejs, felicia figgstar näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0