året lider mot sitt slut & jag avrundar det med 59 frågor.

59 FRÅGOR

1.Vilket är ditt mellannamn? kristina

2. Vilken tid gick du upp i morse? tio i åtta 

3. Är du i ett förhållande nu ? ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? sex månader & sju dagar. :)

5. Vem var du tillsammans med sist? jocke & det håller fortfarande.

6. Får man fråga varför det tog slut? tog aldrig slut.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja

8. Vem vet mest om dig? jocke om man ska välja en.

9. Vad gör du på fredagskvällarna? myser med dom bästa

10. Bästa filmen du någonsin har sett? green street hooligans ett & två.

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

12. Har du haft sex med mer än 3 personer? nej 

13. Har du testat droger? nej

14. Röker du? nej

15. Snusar du? nej

16. Saknar du någon just nu? många

17. Hur mår du idag? sådär, ont i ryggen, magen, huvet & trött som fasen.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? ingen aning, kollade antagligen på tv. hehe. 

20. Bästa minnet från sommaren? när jag var på sjön med ninni.

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? grekland

22. När var du där? sommaren 2009

23. Är du rasist? nej

24. Har du helt svenskt ursprung? jajamen

26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? svenska

27. Ser du fram emot någonting just nu? jajamen!

28. Sköter du skolan? jo

29. Vad hade du för betyg förra terminen? bra enligt mig.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? inte alla rätt tror jag, kanske ett poäng ifrån.

32. Har du fått ig på ett prov? ja

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej

34. Anser du dig vara intelligen? inte direkt.

35. Har du mått jättedåligt psykiskt? neje

36. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv ? vet inte rikig, kanske när man var liten, hade inge bekymmer & problem, bara levde livet och lekte hela tiden.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? neje

39. Har du haft sömnproblem? nja, svårt att sova rätt ofta men kan inte påstå att det är sönmproblem.

40. Hur ofta gråter du? inte ofta alls, tycker inte om att gråta så försöker inte göra det.

41. Vad gör du när du mår dåligt? ignorerar det.

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt ? ninni, elvira, ellen, elisé, madde, linda elr jocke, bror på varför jag mår dåligt.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? absolut inte.

46. Har du varit otrogen någon gång? aldrig & kommer aldrig vara.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? ingenting,

50. Vad får du ofta komplimanger för? att jag har så långa, fina ögonfransar & mina smala ben. 

51. Har du lätt att få folk att skratta? jorå

52. Cider eller öl? cider, fjortis ja.

53. Har du några talanger? det är väl klart, ni ska höra mig sjunga...

54. Vet du om någon är kär i dig? ja, det vet jag. :)

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? jajamen

56. Vad står det i ditt senaste sms? -okej:) nej har tråkigt:p<333333

57. Hur lång är du? 163

58. Vad lyssnar du på nu? papa roach-last resort

59. Har du svarat ärligt? ofc

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0