julstök och bök

jag må då säga att jag är kung på att baka kolakakor, fysatan så gött!
idagen fyller bror 18 år och imorgon kommer han åka en ålandsdagsfärja med johan och dennis för att köpa en massa sprit.. önskar jag också vore 18 och fick ta körkort och allt!
idag är det bara två dagar kvar tills julafton är och jag tänkte slänga in en önskelista här, för jag har inte skickat något önskelistabrev till jultomten för den fick mina snälla föräldrar.
-Sony Ericsson W100i Spiro
-skinjacka (hellst en kenza)

-leggings i olika mönster & helsvarta
-massa snygga kläder
-skor (ett par spec från monki & alla möjliga)
-skinnvantar elr pälsvantar

-ett större rum, slå sönder väggen mellan mitt rum och m&ps rum.
-trosor & strumpor i mängder! (hellst spetstrosor)

det var väl allt, tror så ja!
nu ska jag käka födelsedagsmiddag med familjen, sen kommer farmor, mormor & morfar för at fira stora erik.
felicia näsboms fabulous life.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0