nu känns det riktigt bra!

idag var det första gången vi spelade instrument och det är förjävla underbart!
det är jag och ellen(en sjukt trevlig tjej i min klass jag kommer mycket bra överens med) som är med i aukustiska gitarr gruppen, sen är det en kille som spelar aukustisk bas i våran grupp med.
vi kommer nog få det riktigt najs hoppas jag!
imorgon kommer jocke, saknar den lilla pricken!
på lördag drar jag in till sthlm med han och kanske nån till, där ska vi gå på grönalund och ha det bäst med ninni.
nu ska jag kolla på tv;n, senare i kväll kommer jag ta ett riktigt långt och hett bad.

saknar kusin och värmen gör jag med!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0