sängletande felicia.

just nu sitter jag i mitt nystädade rum och letar ivrigt runt efter den perfekta sängen, det går dock inte bra..
pappa sa åt mig att kolla runt på ikea & mio, men det finns bara ett par enstakade sängar och ingen ser direkt perfekt ut enligt mig, men jag får leta vidare.
idag försökte jag mig på att göra ett hål i naveln, syrran har gjort och jag vill vara lika cool som hon!
ibörjan gick det bra, nålen gick igenom men ont gjorde det. när jag skulle börja 'töja' hålet gick det inte alls bra, så jag beslutade mig för att rycka ut nålen och testa tycka i percingen eftersom linda övertalade mig till det. själv trodde jag att jag aldrig skulle hitta samma hål igen och rätt hade jag, för det första så var percingen alldeles för stor för hålet så jag testade med nålen som jag gjorde hålet med och när jag försökte trycka i den i hålet så hittade jag inte 'tunneln och då gav jag upp, men jag ska göra det en annan dag och då jäflar ska det gå!
 
veckan jag har framför mig.
ons-tom dag?
tor-fotografera syrran när hon tävlar hest och på kvällen blir det skutskär och cityfesten med ninni.
fre-kanske sthlm med ninni?
lör-kanske sthlm med ninni?
sön-kanske sthlm med ninni?

the end, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: karl

Ohh yee ! lust o ta en fika nån dag du är i stockholm? :D

2010-08-11 @ 00:21:12
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: karl

ohh yes ! :)

2010-08-11 @ 00:57:01
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0