du är min pärla!

första dagen på bolandgymnasiumet i klass ES10d gick hyfsat, var bra mycket att ta in bara..
men jag träffade ett par trevliga prickar och jag hoppas att det går snabbt att komma in i det hela, med ny skola, nya lärare, nya kompisar och allt annat.
just nu sitter jag och sjunger med povel ramel ¨var är tvålen broder?¨, sjukt rolig och bra låt!
lär snart gå och lägga mig, det är en skoldag imorgon med.
men jag vill säga att allt är bra med mig och veckan med ninni var underbart bra!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: malle

HUJ!



åh, jag vill höra everything om din nya skola!

jag började idag jag, o imorgon kör vi igång på riktigt.



hur fick du upp menyn din lille lus??!!lär mig !

kramaen malin :*

2010-08-23 @ 12:07:15
URL: http://momenttoarise.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0