give people the respect that you want,

har ont i halsen, skalle, näsan, är förkyld och så känns hela tungan uppsväld, men lever gör jag ändå!
nu känns det som jag lär ladda upp lite bilder snarast, men det orkar jag inte med idag så det blir förhoppningsvis imorgon!

slänger ivfl in en bild på en av världens snyggaste kvinnor, megan fox!
en annan väldigt snygg kvinna är ellen, min pärla!
hon är så omtänksam, snäll, rolig, trevlig, har super sexiga läppar och hon är egen och det diggar jag något enormt med denna kvinna! helt galet att man kan hinna någon som man passar så bra ihop med så snabbt som jag gjort, jag kommer få tre kanon år med henne på bolandskolan och det gillas hååårt!
the end, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: ellen

Hahaha! åh min vän! nej men tycker också det är sjukt hur man kunde bli så bra vänner så sjukt snabbt! otroligt dm här tre åren med dig kommer bli grymma! du är en otrolig vän å tycker så väldigt mycket om dig.

En vacker människa helt enkelt både på insidan å sjukt mycket på utsidan!

<3 <3 <3

2010-08-31 @ 08:27:09
URL: http://elleenlovgren.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0