är inte så smart som jag ser ut!

gårdagen var grym, ledig pga att 2;an och 3;an började igår.
ist drog jag in till stan för att göra hemuppgiften med ellen min sötnöt, vi satt på storken med älsklingsninni och snackade en stund innan vi började då ninni åkte till sthlm igen. men sen gav vi upp för vi distraherade bara varandra, så vi gick till ica och köpte oss en B&J;s, sen gick vi till en brygga vid vattnet och hade det mysigt!
igår funkade inte internet på min dator, jag fick spunk och fattade inte alls problemet. frågade erik och linda ifall dom visste vad det var för fel, men dom visste inte heller.. men idag när pappa kom hem sa tröck han bara på en knapp på rautern och så poff funkade det igen!
men just nu sitter jag vid den stora datorn för det är så grymt ljud på den, ska nog köpa nått riktigt bra till min nån gång i livet jag med. så kan jag sitta och dunka partymusik varje dag!

min helg var kanon den med!
på fredag kom jockebejb, vi kollade på film och hade det mys.
på lördagen hade vi tänkt åka in till sthlm för att gå på grönan, men det blev aldrig av så vi drog ut på sjön med ninni och några av jockes kompisar. vi skulle tälta på hundsaaren, men jag och ninni lyckades ha med oss ett halvt tält, så vi ringde runt för att få koden in till klubbstugan(ett hus på hundsaaren man kan hyra). ninni är bäst och självklart får hon fram den! så jag, jocke, ninni och linus spenderade natten i stugan medans philip och isac sov i ett tält utanför.
på söndagen var jag först med ninni och sen på kvällen kom jocke.
nu ska jag ta och käka lite middag med min kära familj, ha det bra!
ska nog försöka kläma in lite bilder under kvällen med. :)
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: malin

JA! ring mig när du har tid, du är ju aldrig hemmma när jag ringer dig!!



kram :-)

2010-08-24 @ 19:03:06
URL: http://momenttoarise.blogg.se/
Postat av: karl

Sv. Ja jag älskar det! :D



awesome picture ! ;)

2010-08-28 @ 19:09:38
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0