valborgs hos thomas med bästacilla!

innebandyn gick helt okej, vi kom fyra & laget var bäst!
åkte hem vid ett, duschade snabbt, gick upp och la mig, men jag var inte alls trött så jag somnade inte förns runt tre. linda kom in och väckte mig vid åtta, hon skulle låna mina tights men hittade dom inte så jag tar dom ikväll, resten av dagen har jag sovit, duschat & hjälpt erik & lissan med att städa för dom ska ha grillfest hemma hos oss.  
jaa, nu sitter jag hemma hos cilla med datorn i knät medans hon duschar, vid fem ska vi hem till thomas och käka & senare mot kvällen kommer det mer folk & då ska jag, cilla, madde & johanna ha det riktigt kul!
hoppas ni får en sjukt najs valborgs!
pusshejs, felicia näsbom.


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0