skolan är jobbig & jag vill göra något åt mitt hår!

just nu sitter jag och lyssnar på black balloon med the kills, började fundera lite på skolan, som är riktigt jobbig just nu, ändå är jag helt klar med alla engelska nationella, hemprovet i biologi, fysiken och ja är det något mer?
två svenska bokresensioner, boken om mig, tyskaprov, kemiprov, alla kemi-nationella, alla matte-nationella, svenska muntliga nationella, biologiprov, nått nationelltbiologiprov som vi ska göra som test, ett matteprov, gramatikprov i svenska och basprov i so ska vara gjort innan vi slutar och det är ungefär 8 veckor kvar. sen går det bort nån vecka pågrund av valborgs, kristi himmelsfärdsdag & show-veckan. så hur i helvetet ska jag hinna göra allt detta?! jag har säkert glömt något, kanske nått mer prov i engelskan? vet inte alls..
jag hoppas att jag hinner, ska nog skriva en bokresision nu.

ganska snyggt hår just nu, men ni ska se det när det är som vanligt..
ska nog boka en tid hos frissan, vill göra blonda slingor och toppa håret pågrund av att det är sjukt slitet just nu, fast jag vill ha långt hår så ja vill inte klippa det mer än en centimeter. hoppas emma inte har det helt uppbokat, hon är proffs och jag älskar det hon gör med håret. (:
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: m

fin tröja.

du kommer se ut som mig i sommar.ilikeit!!

kram

2010-04-15 @ 15:40:05
Postat av: feliciaa

den är super snygg och jag diggar att jag kommer se ut som dig i sommar, elr äre du som kommer se ut som mig? ;)

kram på dig.

2010-04-17 @ 13:55:42
URL: http://duggmask.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0