minnen är så jävlans värt att ha!

igår gjorde vi inte mycket, när ja kom dit åt vi grönsaker, popcorne & dipp.
sen satt vi tysta som musar och gjorde ingenting..
vi tyckte vi fick lite tråkigt så vi öppnade en till påse popcorne & pratade en massa minnen!

jag minns när vi gick vilse i skogen.
cilly & ja tvingade madde sjunga på främling så vi inte skulle bli så förjävla rädda, jag blev så hungrig så jag började käka vitsippor & sen när vi hittade ut ur skogen vid nio kanske var rosie-marie & annelie där & mamma hade inte åkt till jobbet för hon var så orolig.
det hela slutade med att vi aldrig fick besöka den skogen igen.

jag minns när vi satt på höbalen.
jag, erik, jonas, madde & cilly såg en massa höbalar på samrells åker, vi tyckte dom såg roliga ut så vi gick och satt oss på dom. till slut tyckte vi det var tråkigt att bara sitta på dom, så vi tog fram en fick-kniv som vi började ¨kötta¨ höbalen med, cilly fick kniven och hon ser fel och börjar ¨kötta¨ mitt finger ist, det kom blod och hon slutar. det kommer en röd volvo, vi insåg att det var samrells så vi hoppade bakom höbalen(som var helt uppköttad) och cyklarna låg mitt framför den. peder(pappan i samrell) gick ut, började skrika att vi skulle komma fram, vi låg kvar och han skrek att han skulle ringa våra föräldrar och att vi skulle få böta.
bilen körde iväg och vi cycklade hem, fick en utskällning och snip så var det över, utan böter och bara en lätt utskällning. såå jävlarns värt!

hah, det där var bara några minnen ska jag säga er, kojan, rymningar, cross-jagning, häst-jagning & massa annat!



sååå söta vi va när vi var små, nästan lika söta som nu va?! ^^
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

TA BORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skylld ig själv att vi säger så när du bara lägger upp sånna bilder. ta bort!

2010-04-11 @ 13:10:13
URL: http://ceciliacharlie.devote.se
Postat av: MaddieB

Hahaha, sitter här och skrattar åt allt vi har gjort. Så jädrans bäst man kan vara då :P

2010-04-11 @ 13:49:06
Postat av: felicia

svar too maddie;

haha, jo man kan inte sluta skratta att vi äns kom på att göra något sånt!

ps. fan så brun du var då!

kram

2010-04-11 @ 15:38:22
URL: http://duggmask.blogg.se/
Postat av: CeciliaCharlie

Den där va fan värre!!!!! TA BORT!

2010-04-11 @ 17:08:51
URL: http://ceciliacharlie.devote.se
Postat av: mal

hahah, snygg bild på dig och jonas !!! du ser lite ut som jätten i harry potter.



(m)

2010-04-11 @ 20:28:38

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0