trött som en svamp.

stresss i morse, jag vaknade fem i åtta av elin som skickade ett mess och frågade när tåget skulle gå. jag fattade inte ett piss, me till slut kom jag på att jag skulle åka på innabandy(konfirmanderna skulle spela) så jag slängde på mig kläderna som låg närmast sängen och sen kutade jag ner för att kolla ifall det gick en buss till tierp(bandyn var i skitskär, så jag skulle med tåget som gick nio) och det gjorde det. den gick 8.21, så jag hade på mig tjugo minuter att käka, göra i ordning mig och att cykla till bussen, så jag bestämde mig för att ta med mig en pizzabit påvägen och jag satte mig på cykeln och trampade som en galning, men så snabb som jag är så hann jag med bussen.
eftersom jag inte hade med mig några kläder fick jag vara hejjarklack med ellen, maria & jocke.. haha, vi ägde!
kom inte på nån ramsa, så vi tog alla andras men det funkade bra det med!
namnet på laget var party pärty grodorna och dom kom till final, men där förlorade dom med 2-0, fast dom var ruggit bra ändå! (:
nu ska jag läsa på kemin och tyskan, sen ska jag göra i ordning mig och sova.
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0