pissnö, gå och dö!

imorse trodde jag att jag skulle explodera när pappa kom in i rummet och sa att det var 5cm snö ute!?
hur i helvetet kan det vara snö ute den 22 april? det är sjukt!
dennis sa att det skulle bli 10plus och sol, hoppas all snö försvinner och aldrig mer kommer tillbaks!
det är sånna här dagar man bara har lust att dumpa sverige och flytta nånstans där det är sommar året runt!

nationelltmatteprov hade vi idag, kändes ganska bra men sen vet man aldrig hur det går förns man får tillbaks provet.
efter skolan hade vi bondfotografering, och det gick helt okejbra!
vi som ska vara med på startnummret till showen ska vara bondbrudar och karl ska självklart vara bond samlades idag och tog på oss ¨sexiga¨ kläder och fotograferades. (y)
nu ska jag öva på kemi- & tyskaprovet som är tills imorrn.
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: K

ohh yee ! skön eftermiddag iaf ;) sexy chich !

2010-04-22 @ 21:35:17
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0