nattbandyn är i morgon & jag är sjukt peppad!



lånade syrrans locktång, i lovve lockigt hår!
har du märkt att mina ögon är i olika storlekar, det till vänster är mycket mindre än det till höger, weard?
provspelningen gick helt okej, jag blev nervös som bara den när jag kom in på möbeln(där estet är) och när jag blir nervös så babblar jag som en tok & snubblar på orden som ett får, kul va!?
nattbandyn imorgon, jag hoppas det går bra! har ivfl ordnat skjuts hem, jag får åka med snälla dennis. :)
nu ska jag ringa farmor, sen ska jag kolla på tv & efter det blir det sängen för mig!
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0