balpartnern är bestämd!

gårdagen var helt okej, mattenationella dom två första timmarna och de kändes bra, men sen när alla började snacka om vad dom hade skrivit som svar började jag bli osäker, men jag hoppas på ett G!
tyskan gick fint, vi hade bingo & ja vann godis!
dansen gick helt okej den med.
jag & danne ska gå på balen, hade ingen att gå med så jag tog beslutet att fråga den som är nästan mest drygast i klassen.. hah, nejrå danne är en rolig och snäll prick när han väl vill. :p
vid fyra ska jag och madde cykla iväg till storängen, whis us good luck!
sen ska jag hem och duscha och klä på mig något fint, för ikväll ska jag käka middag med johanna, cilla, madde & alexandra & det kommer bli kanonkul!
idag kommer syrran hem, hon har vart i tyskland hoppas hon haft det bra!
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0