TRORJAÄRTBX.

TJAAA!
joo, här är ja igen, pågrund av att devote inte är som d ska.. går inte att logga in i denna stund & sen går d inte att lägga upp paintbilder. så ja funderar på att lägga av me devote helt & börja me blogg igen! låter d som en bra ide? men då måste ja lära mig hur man gör om 'bakrunden/headern', för min är dock lite oldddd... aja, ska talk too syrran laterrr! (y)

idag slutade ja kl 11.20 & d var hur-skönt-som-helllllssst ska ja säga er! sen kom ja hem, satt mig vid datorn & nu har ja vridit upp volymen på topp med elin ruth sigvardsson&lars eriksson, låten-love & syrran ska baka antigen en kladdkaka elr äppelkaka, göötttaa!
kl 16.25 drar ja på träning & sprider glädje!


bilden har inget att göra med texten, men ja tycker den är fiin! :)
hareee götta, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0