TOPPENHELG!

heeelllooo!
min helg har dock var toppen, malwwan har ju vart här!
det blev en massa fotande & chillande, vi hängde me linda när hon tävlade & sen har ja selat match som vi vann me 2-1, men inte mycket spelande för mig. tror ja fick kramp elr sendrag i vaden, för ont gjorde d ivfl!

bilder kommer antagligen på onsdag, för idag orkar ja inte, imorrn lär ja plugga på tyska-provet som är på tisdag & på tisdag har ja träning så då lär ja inte palla lägga in några bilder. men dom kommer senast på onsdag, hoppas jag!
annars kan ni kika in kusssinmalins blogg, momenttoarise.blogg.se!


felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: malmalmal

lövelyoy!

2009-09-25 @ 20:45:16
Postat av: malmalmal

lövelyoy!

2009-09-25 @ 20:45:27
Postat av: figgefigge

looooverlåå! (y)

2009-09-26 @ 13:40:09
URL: http://duggmask.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0