SLAGENUTANBLÅMÄRKEN.

tjaaa, nu är ja äntligen klar me svenskauppgiften. vi skulle skriva om en ö, hur vi kom dit, vad vi gjorde där & hur vi kom därifrån på bara 2 sidor! heelt sjukt,  början trodde ja att a lätt skulle klarat, men när ja brjade skriva blev d till slut 3 sidor så ja tog och skrev på datorn här hemma & nu är ja klar. den ska in på fredag och ja är supernöööjd!

juuusteja, igår vare aiidol i gävle, en timme ifrån mig, ballt!
skolan igår slog dannnn mig ashårt två gånger på axeln & troru inte håkon oxå gör d? ofc, så ja får asont, men självklart får ja inte blåmärken så ja kan bevisa för folk att människor faktiskt slår mig!
träning igår & ja hatar min kropp!

idag slog simon mig ashårt på samma axel, dannn slog min me ett base-boll-raket på låret och då fick ja faktiskt ett märke, helt gallllet! fast han slog mig nog bara för ja slog han för han gjorde satt ja åkte ut..

nuu sitter ja och dunkar -pojken från irak- och snart äree nog käk & sen blire aiidol & sovnig!

haree bääst i grekland ninni & ni andra kan hare bäst här i kalla sverige, för d ska ja ha!
felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0