UMEÅKL23.05

jomen, hej!

nu var d tuuusen år sedan ja uppdaterade.. sorry, me ja är trött på datorn, den är allmänt dryg. hah, nejrå. me d finns ju inget att göra vid den, bara facebook(som är cp nu), bdb(tråkig) & bloggen. så, där har i min andledning!

men nu ska ja berätta lite vad som har hänt on the lov.
lördagen var skruvad, ja, linda & vickan satt i bilen på örbyhus-stationen ihopträngda i baksätet och pratade när d plötsligt dök upp en skream-mask på rutan & vi började skrika, elr jag börja skrika.. vi satt instängda i vickans bil i ungefär 30min omringade av 5-8 killar som sprang runt me olika masker på skallen och skrämde skiten ur oss. haha, d var roligt, men ända skrämmande. ^^
sen har ja vart me madde & vi har kollat på buffy & vampyrerna.
en dag åkte ja in till uppsala me madde, elin j, elin e & mathlda och käkade på raffi & gick runt och lodade.

nu ska ja gå ner och käka, sen ska ja packa klart och sedan spenderas min sista timme av denna dag på en buss påväg till bästamalin. vid sex på morgonen kommer ja fram, trött & glad pågrund av att ja får umgås med malin hela 3 dagar och en halv. :)


kyss & smek, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: malin

där var man då brun iallafall!

hur gick resan? funkade allt bra?



kram

2009-11-04 @ 17:32:19
URL: http://momenttoarise.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0