söndagen

heeejsan!

idag var d seriestart på fotbollen, vann me 4-0! sköönt måste ja säga! :D men d gick inte så bra för mig dåra.. menmen, åkte in me pappa till uppsala efter matchen för att köpa nya fotbollsskor. blev ett par svart/röda nike. sen när vi kom hem var d käk, vegetarisk snitzel & makaroner, suuuper gott! efter d satt ja mig vid tv;n och efter en stund förflyttade ja mig till datan. senare kom syrran och sa att vi skulle ut och fotta me fin klänningar på, självklart hänger ja på! haha, trevligt att ha några stunder me linda ibland. kom in och satt mig här igen, nu ska ja gå & lägga mig så godnatt me er!

pusshejs!(;

Kommentarer
Postat av: M (malin)

hej figgsigg!



h ä l ? (hurärläget?)

v ä d m? (vadärdinmail?)

m v h k (medvänligahällsningarkusin)

2009-05-13 @ 17:59:20
Postat av: figgee näsbom

hej malinpalin!

d är fint me mig, me dig?

har du tagit bort din blogg? :o

menar du msn? ^^

mvh fn

2009-05-14 @ 18:47:24
URL: http://duggmask.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0