lördagen

heeeeejsan!

idag vaknade ja vid 10, käkade frulle och sen blev d datan.. efter d blev d duschen, mycket balsam eftersom ja skulle borsta ut heeela mitt hår. när ja började borsta var d inget hår alls på borsten, men när ja hade borstat klart var hela full av hår. ^^ tog bara en halv timme, fast ¨dreaden¨ borstade ja aldrig ut för ja orkade inte hålla på någe mer.. sen satt ja mig vid tv;n en stund och bestämde me cilla att vi skulle hitta på något. innan maten försökte ja borsta ut dreaden och d gick, så nu ser ja ut som en slickad katt! sen käkade ja och efter d åkte ja & cilla till preem för att köpa lite gottgott till film-kvällen. när vi hade köpt d åkte vi hem till mig igen och då kom madde och då drog vi hem till cilla för att spela basket. madde den lilla turfisken vann, cilla kom två;a och ja kom sist som vanligt... sen gick vi in, satt på familjen är värre och käkade popcorn, chips, ostbågar & drack påskmust. :) när filmen var klar åkte ja hem, kollade klart på stora melotifestivalen och norge vann, kan inte säga att låten är dålig, men den är inte super bra heller. sen gick ja och la mig.
            
                             pusshejs! (;

Kommentarer
Postat av: malmalmalin

tja! sweet bild på madde&cilla!

idag har vi spelat brännboll, killarna mot tjejerna. gissa vem som vann?? VI!

vi utklassade med 5frivarv! sjuuukt!

vad har figge gjort idag d? :)



vi måste höras snart! kram

2009-05-19 @ 15:16:20
URL: http://malinmaalin.devote.se

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0