freedagen

tjeeen folket!

idag hade vi fysikprov första timmen som gick sådäär dåra. hade självklart övat på fel prov, övade på kemiprovet som vi har om 2 veckor ist för fysikprovet.. men ja övade in lite på bussen ivfl. ^^ sen blev d fotbollsträning inför skolfotbollen, gick inte alls bra som vanligt då! måste träna upp min balans, ja ramlar bara om ja får en liten knuff i ryggen.. efter d vart d slöjd i en kvart sen lunch, kyckling & ris. :) sen hade vi so och då fortsatte vi me so-provet. gick inte heller bra för mig, tror ja.. efter d hade vi idrott och då fick vi välja mellan att ha beatch volly, löpning elr innebandy me killarna, självklart väljer man d bääästa, innebandy. fick stå en heel match och d gick inte bra.. inget går bra för mig idag! efter idrotten åkte ja in me cilla till stan, blev en snabbis eftersom ingen av oss var på shoppinghumöör, konstigt nog var inte ens cilla d. aja, cilla köpte ett par byxor & en kofta/tröja och en näsplupp åt mig eftersom ja tappade bort min igår och ja hade inte me mig pengar för ja glömde fråga mamma och pappa efter pengar.. aja, sen drog vi hem till cilla för att käka, salamipizza sen åkte vi till preem me madde för att handla lite godis inför tv-tittar-kvällen som vi skulle ha. när vi kom hem till mig slog vi på tv;n och började kolla på miami ink sen började taaalang, och ja blev kääär i killarna som kom in me ko-kostymer och gitarrsnubben, dom var ascoola! :p när d var slut åkte cilla och madde hem och ja hamnade uppe på lindas rum me datorn, mobilen, klubbor och mitt läppbalsam. :)

jag vill ha ljud på datan så ja kan dunka dogge & bob marley. ;p

ska nog ta och sova nu jah, pusshejs! (;


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0