fredagen

tjaaaba!

veckan har inte vart så speciell, bara d att d har vart show-vecka. måste säga att showen var bra, men inte super bra. skämten var ju klockrena! (y)
menmen, idag hade vi work shop sista timmen, plus halvtimmen. d var riktigt kul! sen när ja kom hem var ja så trött att ja sov i 3 timmar, sen blev d käk, kött, rüsty, bea & grekisk sallad. muuums! efter d satt ja mig vid tv;n för att kolla på talang me syrran & vickan. när d var slut gick dom ut till hästarna & då ringde hannes, blev lite förvånad måste ja säga, men glad. hehe, har inte pratat/sms;at me han på länge. sen gick ja ut & gick me madde en liten sväng, vi pratade om gamla & nya minnen. när ja kom hem igen blev d datan sen gick ja och la mig.



veckans skämt;
patienten till doktorn; har du några sömntabletter?
doktorn svarade; inte nu, men ja kan skaffa fram några inom två timmar.
patienten; då ska ja försöka hålla mig vaken.
(tagen från showen, bästa skämtet!)
pusshejs!(;

Kommentarer
Postat av: malmalmal

hej figge! saknar dej, när ska vi ses? :)

här är min nya blogg iallafall!'



kraaaam

2009-05-16 @ 22:09:08
URL: http://malinmalin.devote.se

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0