yees, änligen kungsberget! :D

heeeelllooo!
yeeehoow, idag vare kungsberget som gällde! :D
åkte me madde, ninni och karl. vi hade d super kul och en massa skratt blev d! ^^ joo, nu för tiden ska jag kalla karl och madde liftramlarna! ^^ haha, ni skulle ha sett! jag och ninni sa att vi skulle åka först, (i sittliften) så vi stälde oss först. men karl ville oxå åka först så han och madde åkte in samtidigt som oss, otroligt dumt gjort! menmen, d kom en lift och ingen av oss hoppade på, d kom en till och ingen av oss hoppade på. nu började alla människor gapskratta åt oss, pinsamt men kul! ^^ sen kom d en till lift och då hoppade jag och ninni på, efter oss kom d ett par killar, (ena var suuuper het) och sen skulle madde och karl hoppa på. när liften var ungefär 2 m bakom dom så satt sig madde ner på backen, (hon trodde liften kom) karl gjorde d samma och dom åkte under liften, haha! tjejen som stod och kollade liftarna stannade liften i ungefär 5min så dom kunde krypa därifrån sen satt dom sig precis bredvid liftarna och bara skrattade. jag och ninni satt och garva hela jävla vägen upp! x)
OCH VET NI VAD?!?! JAG RALADE INTE EN ENDA GÅNG! HELT GALET, FÖR ATT VARA JAG DÅ! ^^ *stolt* medans madde ramlade tusen gånger, karl ramlade typ en gång och ninni ramlade typ 3 gånger, dfast en gång våltade hon över karl när hann satt i backen. ^^ sjuk resa, synd att inte cilla kunde vara me! men d var super kul så vi bestäde oss för att vi skulle åka in e gång till nån gång dårå. ^^ :D
blev ingen träning för jag kom hem 18.10. men jag körde igenom knäprogramet ivfall, sen käkade jag, kollade på tv och sov. :)


dagens skämt;
-i vintras råkade jag ut för en hemsk olycka. jag föll omkull och blev liggande i 3 veckor.
-oj! då frös du väl fast?!
pusshejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0