torsdag

heeejheej!
idag var d en helt vanlig skoldag. skulle gjort kemi provet idag men jag hade glömt att ta hem d så jag får görat imorrn efter skolan, bra! d var ingen konfa idag så jag var me madde en stund efter skolan idag, vi satt vid datan och kollade på tv. gick hem, käkade fiskpinnar och potatismos, inte en höjdare!! men d gick i endå. sen satt ag mig vid tv;n en stund och nu sitter jag vi datorn och har berättat om mina roliga dager. :D lär gå ner och packa tills imorrn, ska övernatta i kyrkan (konfan) tills på söndag från imorrn. ni kanske d värkar hur töntigt som hällst, men jag tror d kommer bli kul. ^^ memen, lär gå ner och packa, plugga på so & kemi proven tills i morrn och sen ska jag sova, gooo natt! :D


                
topp 5, alla är lika snygga. :)

dagens skämt;
d var två blondiner som satt på en parkbänk i trollhettan och diskuterade, när den ena blondiner frågade den andra;
-vart är d längst, till månen eller borås?
-men hallååååååååååååå, ser du borås eller???!!!
pusshejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0