tisdag

tjaaba!
idag vare skolan först som vanligt, fast idag vare ingen vanlig dag i skolan. dom första 3h lektionerna var d vanliga gamla tråkiga lektioner. men sen efter lunch skulle vi gå te högbergs och kolla 2 olika program. d fans hur många som hällst, estet, natur, fordon, barn & fritid, bygg, omvårnad, hotell & resturang och en massa fler. jag valde hotell & resturang och omvårdnad, fast jag ville kolla estet men d blev omvårnad ist. självklart var jag ensam centralare på båda programen. menmen, hade mathilda, frida och viktoria på hotell & resturang och sen hade ja viktoria och sabrina på omvårnad. :) trevligt folk, har inte sett dom på länge me så d var riktigt kul! :p aja, trodde att omvårnad skulle vara skit tråkigt, massa plugg och så men d visade sig vara skaplit bra. har ivfall inte bestämt mig för vad jag ska gå för linje sen, men d lutar åt omvårnad, estet, hotell & resturang eller någe sånt. :)
sen åkte ja hem te cilla och vi drog te ica för att handla, hämta kläder och fråga om prao plats och d fick vi. så v.12 4 dagar blire ica tallen i månkarbo me cilla. dom brukar inte ta emot 2 pers men vi är ju bara en och en halv så vi fick. :D
sen gjorde jag inte så mycket mer den dagen, packade tills nästa dag, spelade kort, åt, kollade på tv och sov. :)

cilla and me 4ever! <22

dagens skämt;

totte skulle ta en bok från bokhyllan som var i hans mammas och pappas rum, men han nådde inte boken, så han tog en stol och ställde sig med skorna på stolen. då kom hans mamma in och sa till honom:
-men totte, du kan ju ta en handduk under dina skor!
då svara totte:
-tack mamma för tippset, men jag når så här också!
pussejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0