tisdag

tjaaa!
idag slutade vi 11.20, första timmen hade vi so, andra tyska och tredje musik. :) sen drog jag in te stan me cilla och johanna. vi käkade på subway, tog en kycklingmacka sen köpte jag 3 kakor oxå, shit va goa dom är! :D vi gick runt i olika affärer och jag hittade 9 super coola örhängen på gina som jag köpte dåra. :p vi tog 15.50 bussen hem. när jag kom hem kollade jag på tv;n en stund och sen blev d käk. var inte så värst hungrig sen vare inte så god mat, mos och falukorv. efter d satt jag mig vid datan och sen tv;n en stund.

nu sitter jag här vid datan, dricker thé och käkar riskakor. :) ska snart gå ner och sova, är super trött!


längtar som faaaseen till torsdag, för då åker jag till malin i ume! :D

dagens skämt;

Killen var på krogen och träffade en riktigt het tjej. Efter några drinkar vräkte killen ur sig:
- Vad kan en sån böna ha under kjolen?
- En tvättmaskin, viskade hon sensuellt i hans öra.
Killen följde med henne hem och tvättade. Nästa helg var de båda tillbaka på krogen, och killen jazzade fram och frågade om han kunde få låna tvättmaskinen den här kvällen också.
- Nej! Du hade så lite tvätt, så du kan lika gärna handtvätta!
pusshejs!(;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0