söndag

tjaaa!
hela förmiddagen och eftermiddagen har jag bara kollat på tv;n. tråkigt, men skönt! sen blev d mat, korv och typ pomes. :p sen så drog ja hem te cilla, hon lyssnade på så hög och bra musik satt man hörde ner! ^^ -see tou later allegater- kollade på när filip dansade och när filip och cilla visade någe coolt trix! super ballt vare! :D sen drog vi hem te roger och ingela för att spela bingo me ingela, roger och martina, d var najs. självklart vann cilla 100kr, men jag var faktiskt bara ett nummer från  jackpot två gånger! :D sen åkte jag hem och nu sitter jag här framför datan, kollar runt lite på bdb, läser lite bloggar, msn och skriver då. ^^
senare ska jag kolla på tv, dricka thé, käka macka och sova. :D

dagens skämt;

d var en gång två älgar som var ute och flög, då sa den ena; örru, du har en bulle i örat! då svarade den andra; VA?! då sa den ena; du har en BULLE i örat! då svarade en andra; VA?! jag hör ingenting, för jag ar en bulle i örat!
pusshejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0