onsdag 11 marsh

tjaaaba!
idag var d en helt vanlig dag i skolan. sen var d träning, minns inte om d gick bra eller dåligt. ^^ när ja kom hem från träningen pakade jag väskan lite snabbt och käkade. sen skjusade pappa mig till farmor, (ska sova där för jag ska till ume i morrn och mamma eller pappa kan inte skjusa mig, så jag slaggar hemma hos farmor så att ja får närmare till bussen.) när vi kom dit duschade ja. sen när ja var klar gjorde ja och farmor i ordning sängen ja skulle sova i, kollade lite på tv men somnade efter en liten stund, konstigt nog var jag super trött.

dagens skämt;

Idrottsläraren till eleverna:
-Nu ska ni lägga er på rygg och cykla.Alla eleverna la sej på rygg och började cykla. Läraren såg att Olle bara låg med benen rakt upp, så hon sa till honom:
-Men olle varför cyklar inte du?
-Ja ha fyllt 15 o får köra moped
pusshejs! (;

Kommentarer
Postat av: malin

hallå!



du kan ju visa cilla hur man gör en banner eftersom du vet, hon frågade nyss.



have it najs!:)

2009-03-16 @ 20:56:25
URL: http://malinnasbom.blogg.se/
Postat av: frida

hahahaha, dina skämt äger! ;D

2009-03-16 @ 21:11:09
URL: http://frutiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hola.



designadinblogg.se



där finns allt!

2009-03-17 @ 21:12:47
Postat av: malin

www.bergstopp.blogg.se



elins blogg! jätte fina bilder

2009-03-18 @ 18:18:58
URL: http://malinnasbom.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0