måndag

heeejhejj!
idag var d skolan, trevlig dag! :) vi kom på att d inte är lång tid till sista april, vad ska man hitta på dårå? :p
träningen började 15.45, så jag slängde på mig kläderna och käkade någe snabbt och sen kom niklas och hämtade mig. självklart får jag håll, fyfan va d gör ont! aja, vi körde mest löpning och boll idag, sen blev d lite atch på slutet. kom hem, körde i genom knäprogramet, duscha, mat tv;n och sen vlev d sova. :) dagen gick ivfall snabbt. :p

dagens skämt;
Polisen stoppar en bilist.
- Jag skulle vilja gå igenom er bil!
- Javisst, men är det inte lättare att gå runt den?
pusshejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0