lördagen, hejja sverige!

tjaaaba!
idag vaknade ja ganska tidigt, halv 9, gjorde i ordning en kopp thé, men drack aldrig upp d. sen gick och la mig igen. vaknade vid 11 av syrran och vickan som dundrade ner för trappan. slog på tv;n och kollade på `hogan now best´ hela dagen tills farmor, farfar, mormor & morfar kom och skulle fira mamma. vi käkade grekisk pyttipanna, super gott! till efterrätt blev d päronpaj, ännu godare!
när dom hade åkt hem drog ja hem till madde och vi kollade på film, twilight. super bra film plus att snyggingen robert pattison är med i den! :D
och idag spelar sverige mot portugal, tror d blev oavgjort. men hoppas sverige vinner! ;p

kom på att robert pattison är extremt lik ed westwick, fast ed är inte ett dugg snygg men d är då robert! :p
,
pusshejs!(;

Kommentarer
Postat av: Urrel

Men Figge Ed är ju hur snygg som helst!!!!! ;)

2009-03-29 @ 13:12:43
URL: http://urrel.blogg.se/
Postat av: malin

jo, men tackar! hur är läget med modellen då?

2009-03-29 @ 18:30:35
URL: http://malinnasbom.blogg.se/
Postat av: Cilla

Vad menar du med det inget har hänt....!!

2009-03-31 @ 21:28:00
Postat av: Cilla

Vad menar du med det inget har hänt....!!

2009-03-31 @ 21:28:05
Postat av: Anonym

hejhej.

visst är det okej om jag kommer nästa torsdag?!

har du snackat med din lärare om jag kan vara med på fredagen? :)

2009-04-06 @ 21:07:09

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0