lördag, träningsverk

tjeeena!
börjar me att säga att ja har sån super träningsvärk i rumpan! konstigt nog, spelade ju inte så mycket, men är ju inte van me bandy. ^^

först när ja vaknade klädde ja på mig träningskläderna, träning kl 10.00. käkade lite frulle och sen drog ja ner te hallen. vi körde mest boll idag och på slutet körde vi match, gick inte alls att spela. söög totalt! efter träningen duscade ja, tog en macka och gjorde mig i ordning eftersom ja skulle te tierp te felicia & jennifer.
satte mig på bussen 13.45, kom dit vid 2, stod och pratade i evigheter på station sen drog vi hem te jennifer. efter en stund gick ja & felicia hem te henne för käk, kebab & pomes. muuums! sen gick ja, jennifer & felicia te hemköp och köpte chees balls & b-coola. när vi var på väg hem te felicia mötte vi andré, rickard & andreas. hängde på dom en stund, sen pajade ja coolan så d bara sprutade om den, andré sprutade nästan ner hela felicia. ^^ sjukt! sen dumpade vi killarna, köpte en ny coola, gick hem te felicia, kollade på robinson, åkte hem me bussen och nu sitter ja här framför dumburken och har d tråkigt. ska nog kolla in bilddagbken en snabbis innan ja går och lägger mig. :p tror att ja ska börja lägga in fler bilder på bdb, vet inte varför men d känns bara som en bra sak. x) min bdb, ;p

några bilder från idag. :)

pusshejs!(;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0