fredagen

heeeejsan!
idag var d skola först som vanligt, inget speciellt i dag heller. efter skolan handlade ja present åt mamma, en parfym, badskum & handkräm. sen tog ja 15.05 tåget till ö-hus, där mötte elin & frida mig och vi knallade först hem till elin och sen till gullans för att ta en pizza och sen gick vi till nattbandyn, elin & frida skulle spela medans ja & emelie satt och kolla på. :p fast så blev d inte, emelie & hennes kille låg på en madrass & hånglade hela tiden. tur att shazmin kom, annars hade ja vart lite mobbad. ^^ shazmin & ja satt och pratade, skrattade och kollade på några snygga killar. shazmin skulle dra hem och då bestämde ja mig för att ta 20.45 tåget hem. hae tur att pappa var i tierp så ja fick åka me han hem, nya bilen desutom. -volvo cross country röd, ful som bara den utanpå men snygg inuti.- driekt när ja kom hem gick ja och la mig, somnade skapligt fort faktiskt.

pusshejs!(;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0