helgen

tjeeena!
på fredagen
var d först skola som vanligt, sen åkte jag hem, packade snabbt, käkade några mackor sen kom rosie och cilla å hätade mig. vi plockade upp madde på vägen så bar vi iväg te kyrkan. :p när vi kom dit kom ninni och elin precis samtidigt, tuuur! eftersom cilla går på kryckor så ick vi ta all hennes pakning och d var mycket!! ^^ aja, vad gör man inte för att vara bäst!? xD vi checkade in oss, letade upp en sovplats, -idrottsalen-. ^^ där sov jag, cilla, madde, ninni, elin, shazmin, mathilda, karl, adam, joel, frida och klara. trevliga männsikor ska jag säga er! :D sen blev d fikc och gudstjänst och då fick man träfa alla andra, 91 st. och kan ni tänka er att ungefär hälften av dom är killar och hälften av dom alla killarna var suuuuper snygga?! :D fanns ruskigt många snygga killar sen fanns d ju trevliga tjejer oxå. :) på gudstjänsten sa dom att d skulle vara tyst vid 12 nera, där vi sov men där uppe fickvi vara vakna så länge vi ville. vi gick och la oss runt 2 tror ja.
på lördagen blev d väckning halv 9, frukost kvart i 9 sen gudstjänst halv 10. då berättade dom vad som skulle hända under dagen. vi skulle få lyssna när dom berättade om rättvisemärkt och sen skulle vi få välja mellan att dela ut choklad eller att sätta upp lappar i affärerna som visar vad rättvisemärktvaror finns :p självklart delade jag ut choklad me mina rumskompisar. :) sen när vi kom tillbaks var d middag, tacopaj. super gott! :D sen skulle vi kolla på en underhållning i nathanael kyrkan och d var såå otroligt kul! -mååne, påål, påål, påål, kvitter, kvitter, -romeo, vad gör du med mig?! -jag driver me dig! xD- sen fick jag reda på lite tråkiga saker som hade hänt shazmin, stackar! efter d var d gudstjänst, sen fika och sen käkade vi chips, spelade kort, körde sanning och konsekvens och sen vid halv 4 gick vi och la oss. :)
på söndagen vare väckning halv 9, frukost, kvart i 9, se skulle vi packa och städa i ordning och sen vare gudstjänst 11. sen blev d fika och kramringen! :D najs d, fast alla snygga killar var jue inte där. -synd- ^^ men dom som krämade bäst var självklat mina rumskamrater, karin, 3 super snygga killar och kanske några fler men minns inte  nu. ^^ när jag kom hem hade jag bestämt mig för att blogga om hela helgen och lägga ut bilderna på bdb, men så blev d inte. somnade framför tv;n, mamma kom och väkte mig vid 6 och sa att jag kunde sova vidare eller äta, jag valde att sova vidare. vaknade 19.20, käkade mat, kollade på d lilla som var kvar av gossip girls och sen somnade jag igen. ^^
hade en super bra helg ivfall! :D

några bilder från helgen. :)

dagens skämt;
-En blondin försökte komma in i sin låsta bil med en galge. Efter ett tag kom hon på att hon måste skynda sig för det började regna och sufletten var nerfälld.-
-Varför är alla blondin skämt så korta?
För att män ska förstå dom.-
pusshejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0