fredag, kyrkbandy

tjaaba!
idag vare konfabandy. bestämde mig för att spela, dåligt val efersom jag var super dålig! fick stå 2 matcher oxå, gick inge bra alls! första matchen släppte ja in 1 mål och andra matchen släppte ja in 6 mål, sjukt! menmen, laget var super bra, vi kom 4 i varje fall, minns inte om d var sex elr 8 lag. ^^ d var tipsrunda och hejaklacktävlingar, vårt lag vann tipsrundan, priset var rättvisemärkt godis. :p
när allt var slut åkte ja hem me jenny, ida & amanda, vi hade d super kul på bussen. ^^
knäppte inge kort på bandyn eftersom syrran skulle ha kameran, så ni får nöja er me ett på mig.

valde d kortet för ja saknar min mobil, sommaren & mitt gamla hår så sjukt mycket!

nu ska ja nog gå ner, käka cheesballs & godis framför tv;n. :p
tänkte sluta me dagens skämt faktiskt, orkar bara inte me att skriva ner dom. ^^
pusshejs!(;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0