torsdagen

tjaaba!

itisdags blev ja äntligen klar me alla svenska uppgifter! novellen, författargrejer & bokrecension +hk-uppgiften! SKÖÖÖNT! (y) resten av dagarna har ja tagit d chill ska ja säge er! hursköntsomhellst!
idag var d skolan, redovisade på tekniken, gick väl skapligt bra måste jag säga. sen började vi kolla på en ganska rolig film på engelskan. efter skolan fick ja ett mess från janne, *träningen är inställd.* ojojoj, så lättad ja blev, för ja var sååå inåtihelvete trött! men samtidigt var d ganska synd, för ja behöver veta vilka skor ja ska ha imorrn på matchen. köpte ett par nya fotbollsskor för en månad sen, d visar sig att dom är för stora så pappa åker in och byter dom och nu visar d sig att dom är förstora, jag blir tamefasen gaalen! så jag ska nog ta me mig båda paren (gamla & nya) och kolla vilka som funkar bäst. aja, ni får ta & hålla tummarna ör oss i morrn, möter gimo! :)
älskar mitt fotbollslag! (y)

FN, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Urrel

Haha okej... Tro mig jag var också jävligt avundsjuk, fan pappa satt och reta mig i typ en halvtimme på telefon bara för att det var så bra...

2009-06-09 @ 14:14:38
URL: http://urrel.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0