roslagscupen

tjeeeniiss!

ifredags åkte ja iväg till roslagscupen me världens bästa fotbollslag! vi skulle bo på en skola i österbybruk medans vi skulle spela matcherna i gimo, så vi åkte till gimo på direkten. vi hade en match på fredagen mot östhammar & den vann vi med 3-1. sen åkte vi till skolan som vi skulle bo i & började packa upp, göra i ordning & hänga upp tvättlinor som vi kunde hänga dom blöta kläderna på. sen blev d käk, kyckling & ris. efter d gick vi ut en stund & då var d ett par killar som stod 5 meter ifrån mig, carro, elisé, amanda, jullan & becca och sa; hellere en 08;a än en lantis. fyfan så galna vi blev, så vi drog på oss ett tjockt lager macssara och satte upp håret i en bulle högt uppe på skallen och gick ut igen. haha, då var d ett gäng killar som gick fram till oss och frågade vilket lag vi spelade i och sen sa dom; hahah, äre här månkarbo fjortisarna elr? hahahah, satan så glada vi blev, vi slog tillochmed hig five. ^^ lite senare skulle vi bara ta en runda runt skolan & då hittade vi ett par riktigt snygga killar som började prata me oss. dom presenterade sig och sa att dom var på maskeraden som var precis utanför skolan. heh, d var en kille som sa att han hette erik utan i, humm? erk? najs namn! (y) sen skulle vi gå in och då förjade dom efter oss, hah en kille gick och höll elisé i handen och när vi sa att dom inte fick följa me in skulle han pussa henne me hon drog sig undan. sen kom dom in ändå, fast då kom d en vakt och drog ut dom. ^^


på lördagen
gick vi upp vid 8 för bussen skulle gå halv 10 till gimo. första matchen på lördagen vann vi med 2-1 mot rotebro, vilka jävla sthlms tränare dom hade! två unga killar runt 20, brats, bögar & sen klagade och skrek dom som fan på deras spelare! ^^ aja, sen spalade vi mot spånga och förlorade me 3-0. :( fast efter den matchen vann vi me 3-1 mot brommapojkara! :D efter matcherna var slut åkte vi hem till skolan igen och käkade, kött & klyftpotatis. :p sen på kvällen var d två killar som hade uppvisning i freestyle. d var najs!


på söndagen käkade vi först frukost och sen gick niklas iväg till någe möte med alla ledare från lagen. när han kom tillbaks sa han att semifinalen & finalen blev inställd pågrund av att planerna var täckta me vatten, faaaasen! men vi kom två;a ändå, så vi fick en pokal & ¨prishalsband¨. så då blev d bara att packa, städa, ställa allt i ordning & åka hem. kom hem vid 10.40 och då gjorde ja nudlar, satt mig vid tv;n och somnade vid 12. sen vaknade ja 20.00 igen för bästamalin ringde. :D pratade lite om ume resan på söndag me bästacilla! :D:D:D längtar som tuuusen! fast först kommer midsommar som ja firar me familjen karlssons!
måste säga att vi inte hade tur med vädret på cupen!

fler bilder finns på bilddagboken, deleteer@bdb. :p

veckans skämt;
Det var tre killar som var ute i skogen och tältade. En morgon när de vaknade sa den ena killen:
- Jag drömde en så jädra go dröm i natt, jag drömde att en skit snygg brud runkade av mig helvilt.
- Konstigt, sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak.
Då sa killen som hade legat i mitten:
- Det drömde inte jag, jag drömda att jag var ute och åkte vasaloppet!!!
FN, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

omg! tänkte inte ens på att han var med i twilight! Men "never back down", =) fin blogg .<3

2009-06-16 @ 23:53:07
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: mmm

hej! SNART KOMMER NI! VÄDRET ÄR PÅ TOPP NU, KOMKOMKOM!

2009-06-18 @ 16:06:44
URL: http://malinmalin.devote.se
Postat av: antoniafelice

är du tokig? det e klart jag har sett den! Jag älskar den, den är så jävla bra + att han e snygg! ;) fan, jag började först undra, vem fan var den anonyma, sen såg jag :D skön träning idag förresten (: <3

2009-06-18 @ 18:20:00
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0