midsommarafton

tjaa!

midsommardagen
börjar me att ja & cilla gick upp 11, duschade & käkade frukost. sen när vi hade tagit på oss kläderna kom tina, sören, erika & tobbe me två ankor som cilla skulle få, en tjej & en kille. ja tycker dom ska heta glen & sven, fast d tycker då inte cilla. heh, d där får hon bestämma själv. sen när alla hade kommit käkade vi sill & potatis och sånt. fast ja, erika & cilla tycker inte om sill så vi fick fiskbullar ist! :d efter blev d jordgubbar, grädde & glass, muuums! sen gick vi och lekte lite me ankorna och sen blev d 5-kamp. och d gick ju inte så riktigt bra, men ja fick i en spik på 8 slag och ja träffade varje slag! (leer stort, för mig själv) sen vart d käk, kött, potatisgrattäng och massa tillbehör och d var sjuukt gott. efter middagen spelade vi brännboll och där vann inte mitt lag. hehe, lite fusk i ditt lag dåra cilla? ^^ aja, d var super kul! efter brännbollen gick ja, cilla, erika, billy & julle in och kollade på tecknat och efter en stund kom tobbe in me öl och sällskapade oss. hahah, tyckte d var så jävla kul så ja var tvungen att skriva d, öl & tecknat?! xD
kvällen hemma hos karlssons var en lyckad kväll, en ûnderbar midsommar! (y)
tyvärr så hade ja inte me mig kameran, men ifall cilla har lust så kan hon nog skicka lite bilder till mig! :D
FN, pusshejs!

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0